دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین شیر خشک خارجی(مشاوره رایگان+راهنمایی خرید)

Rate this post

توجه : ما در این مقاله به توضیح و معرفی شیر خشک های خارجی پرداخته ایم . لطفا تمام متن را با دقت بخوانید تا دچار اشتباه نشوید 

نکته مهم ۲ : بعد از خواندن متن برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره هایی که در انتهای صفحه قرار گرفته تماس بگیرید

تفاوت اصلی شیر خشک خارجی با شیر خشک ایرانی :

انتخاب شیر خشک یکی از سخت ترین و مهم ترین کارهایی است که در زمان نوزادی برای کودک عزیز خود میکنیم . چرا که انتخاب شیر خشک نامناسب می تواند از سرعت رشد او بکاهد .

شیر خشک ها در ایران به دو بخش شیر خشک های خارجی و ایرانی تقسیم میشوند . شیر خشک های ایرانی همان هایی هستند که در داروخانه ها موجود هستند .

اما شیر خشک های خارجی در داروخانه ها به فروش نمی رسند . شیر خشک های خارجی به صورت اختصاصی به کشور وارد مشوند .

برای مثال شاید بگویید من شیر خشک پدیاشور و یا آپتامیل را از داروخانه خریداری میکنم ، اما باید به شما بگوییم که آنها پدیاشور و آپتامیل ایرانی هستند و در کشور ایران تولید میشوند .

متاسفانه برخی از این شیر خشک های ایرانی به هیچ وجه کیفیت لازم را ندارند و در بسیاری مواقع یا با دستگاه گوارش کودک سازگار نیستند و یا وزن دهی و رشد کافی را برای کودک فراهم نمیکنند .

برای مثال شیر خشک تقویتی پدیاشور محصول یک شرکت آمریکایی به نام ابوت می باشد .
در حال حاضر که ما تحریم هستیم و اجازه تولید محصولات آمریکایی را در ایران نداریم شیر خشک های به اصطلاح پدیاشور در داروخانه ها به فروش می رسیدند .

تفاوت اصلی شیر خشک های خارجی با ایرانی در کیفیت آنهاست . شیر خشک های خارجی به دلیل فرمولاسیون های خاص و استفاده از مواد درجه یک سازگاری بسیار بیشتری با دستگاه گوارش کودکان دارند همچنین به خاطر کیفیت آنها نوزاد رشد بسیار بهتری نیز خواهد داشت .

بنابراین به طور خلاصه تفاوت شیر خشک خارجی با ایرانی مثلا آپتامیل خارجی با ایرانی در میزان سازگاری با دستگاه گوارش ، رشد و کیفیت مواد آنهاست

 

شیر خشک های داروخانه ای خارجی هستند ؟

همانطور که پیش تر هم گفتیم تمامی شیر خشک هایی که در داروخانه ها هستند ایرانی هستند .

ایرانی به این منظور که در ایران تولید (به اصطلاح پر میشوند ) و عرضه میشوند

شیر خشک های خارجی همگی وارداتی هستند .

بهترین شیر خشک های خارجی کدام برند ها هستند ؟

پاسخ این سوال کمی پیچیده است چرا که بهترین شیر خشک آن برندی است که با کودک شما سازگار تر است و رشد و وزن دهی مناسبی نیز داشته باشد .

همانطور که میدانید در انتخاب شیر خشک ها هیچ چیز قطعی نیست به همین دلیل نمیتوان گفت فلان شیر خشک حتما با کودک من سازگاری دارد یا خیر .

اما با این وجود میتوان گفت کدام برند ها بیشترین درصد سازگاری با دستگاه گوارشی نوزادادن را دارند .

قبل از معرفی آنها باید تاکیید کنیم که هیچ توصیه ای قطعی نیست چرا که ممکن است بهترین شیر خشک خارجی هم با یک کودک سازگاری نداشته باشد و یک شیر خشک معمولی ایرانی به همان کودک سازگارتر باشد .

در حال حاضر چندین برند شیر خشک خارجی وارد ایران میشوند که بهترین های آنها :

شیر خشک آپتامیل  ( که البته نمونه ایرانی آن نیز در داروخانه ها وجود دارد )

شیر خشک خارجی

شیر خشک سیمیلاک ( این برند نیز آمریکایی است و ما اجازه تولید آن را نداریم با این وجود در ایران به اسم سیمیلاک فروخته میشود )

خرید اینترنتی شیر خشک خارجی

شیر خشک اس ام ای ( این برند ایرلندی بالاترین شباهت با شیر مادر را دارد که نمونه کم کیفیت آن در داروخانه ها هم موجود است )

قیمت شیر خشک خارجی

شیر خشک پدیاشور تقویتی ( پدیاشور هم یک برند امریکایی است ولی مدتی در داروخانه ها با همین نام فروخته میشد )

شیر خشک اصل

شیر خشک نیدو ( نیدو نیز یک برند معروف شیر خشک تقویتی است که از وجود نمونه کم کیفیت آن در داروخانه ها مطمئن نیستیم )

شیرخشک وارداتی

شیر خشک گلدن گات ( این شیر خشک که از فرمولاسییون شیر بز تولید شده بیشتر برای کودکان دارای حساسیت پروتئین گاوی و لاکتوز استفاده میشود )

شیر خشک گلدن گات

شیر خشک هوناپ ( این شیر خشک که از فرمولاسییون شیر بز تولید شده بیشتر برای کودکان دارای حساسیت پروتئین گاوی و لاکتوز استفاده میشود )

شیر خشک هوناپ

اگر نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ی هر کدام از شیر خشک های خارجی بالا دارید میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید

دلیل تفاوت قیمت شیر خشک های خارجی با داروخانه ای چیست ؟

شیر خشک های خارجی به دلیل اینکه به طور مستقیم با ارز های بین المللی وارد کشور میشوند ، قیمت انها هم تاثییر مستقیمی با قیمت ارز دارد

همچنین این شیر خشک ها به دلیل اینکه به طور محدودی وارد میشوند قیمت بالتری نیز پیدا میکنند .

شیر خشک های داروخانه ای یا به اصطلاح ایرانی هم با توجه به این که در داخل کشور تولید و عرضه میشوند و همچنین به دلیل اینکه یارانه به آنها تعلق میگیرد قیمت کمتری نیز دارند

کدام نوزادان باید از شیر خشک های خارجی استفاده کنند ؟

بر اساس توصیه های پزشکان ترجیح بر این است که همه ی نوزادانی که از شیر خشک استفاده میکنند از شیر های خارجی تغذیه کنند
هم به دلیل سازگاری بالای آنها با دستگاه گوارش کودکان و هم به دلیل کیفیت بالای آنها که باعث وزن گیری و رشد بهتر نوزاد میشود .

با این حال با توجه به قیمت بالای شیر خشک های خارجی ۳ گروه از این شیر ها میتوانند استفاده کنند .

  • خانواده هایی که مشکل مالی کمتری دارند و توان خرید شیر های خارجی را داشته باشند
  • نوزادانی که به هر دلیل رشد مناسبی ندارند و وزن آنها کم تر از نوزادان دیگر است
  • نوزادانی که دارای حساسیت های خاص هستند و شیر های کم کیفیت ایرانی برایشان مناسب نیست

در غیر این صورت میتوان از شیر های ایرانی استفاده کرد .

( شیر خشک بزرگسالان )

شیر خشک های خارجی را از کجا میتوان تهیه کرد ؟

شیر خشک های خارجی به طور بسیار بسیار محدود وارد کشور میشوند .

به دلیل تقاضای زیاد این شیر خشک ها و قیمت قابل توجه آنها فروشندگان زیادی به خصوص در اینستاگرام اقدام به فروش این محصولات میکنند
که البته متاسفانه برخی از این فروشندگان کالای تقلبی و یا تاریخ انقضا گذشته را به راحتی به فروش میرسانند ( البته نه همه ی آنها )

میتوان این شیر خشک ها را از خارج کشور نیز خریداری نمود البته با توجه به اینکه همیشه امکان خروج از کشور فراهم نیست با استفاده از این راه ممکن است همیشه نتوانید شیر خشک مورد نظر خود را تهیه کنید .

از فروشگاه های بسیار معتبر نیز میتوانید این شیر خشک های خارجی را تهیه کنید که البته تعداد انها بسیار محدود است

در فروشگاه مامی بی بی نیز تعدادی از بهترین برند های شیر خشک خارجی موجود هستند و میتوانید با مشاوره تخصصی رایگان بهترین تصمیم گیری و خرید را داشته باشید .

نمیدانم کدام شیر خشک را تهیه کنم چکار کنم ؟

ما همیشه به عزیزانی که قصد خرید شیر خشک خارجی دارند توصیه می کنیم قبل از هر تصمیم و اقدامی با پزشک مشورت کنند . البته ما نیز اطلاعات کافی و مناسبی را در اختیار این عیزان قرار میدهیم (تماس با پشتیبانی مامی بی بی ) با ین وجود باز هم تصمیم گیری نهایی با شماست و بهتر است با پزشک خود نیز مشورت کنید

برای مثال یکی از پرتکرار ترین سوالات خانواده ها این است که کدام شیر خشک خارجی برای وزن گیری نوزاد مناسب تر است . ما نیز پس از پرسیدن سوالاتی دربارهی نوزادشان شیر خشک مناسب را به این عزیزان معرفی میکنیم

( شیر خشک بز )

شیر خشک خارجی با کودک من سازگار است ؟

جواب این سوال به هیج وجه قطعی نیست چرا که هیچ پزشک یا متخصصی هم نمیتواند قبل از مصرف شیر خشک و مشاهده نکردن علائم آن نظر خاصی بدهد .

با این حال تنها کاری که میتوان کرد این است که سازگار ترین شیر خشک ها با دستگاه گوارش کودک را به شما معرفی کنیم
اما این راهنمایی هم صد در صد نیست و با توجه ویژگی ها منحصر به فرد نوزاد شما مانند ( سوخت و ساز بدن ، ژنتیک ، حساسیت های خاص و بسیاری موارد دیگر ) ممکن است متفاوت باشد

چطور شیر خشک خارجی اصل را از تقلبی تشخیص دهم ؟

یکی از سوالات اصلی خانواده ها برای خرید شیر خشک اصل همین سوال میباشد

اما اجازه دهید چیزی دهید در این مورد در این بخش ننویسیم تا کلاه بردارانی که اقدام به فروش شیر خشک های تقلبی میکنند آن را نخوانند و راه جدیدی برای دور زدن آن پیدا نکنند .

شما همراهان عزیز فروشگاه مامی بی بی هم میتوانید برای رسیدن به پاسخ این سوال با پشتیبانی تماس بگیرید و پاسخ را از ما بخواهید .

 

در صورت خرید اینترنتی شیر خشک خارجی سفارشات کی بدستم میرسد ؟

هر فروشگاه اینترنتی راه و روش های خاص خود برای زمان بندی و ارسال سفارشات دارد . اما نکته ی مهم درباره ی فروشگاه مامی بی بی این است که رکورد دار سرعت ارسال سفارشات در ایران است .

سفارشات استان تهران که تا قبل از ساعت ۵ عصر هر روز ثبت میشوند همان روز نیز ارسال میشوند و سفارشاتی که پس از ساعت ۵ ثبت شوند فردای آن روز در اولین فرصت ارسال میشوند ( البته قبل از آن از بخش ارسال با شما تماس گرفته میشود برای هماهنگی ارسال )

 

سفارشات سایر استان ها نیز در ساعت ۱۰ صبح هر روز تحویل پست میشوند .برای مثال اگر شما امروز ساعت ۷ عصر سفارش خود را ثبت کنید ، سفارش شما فردا ساعت ۱۰ ارسال خواهد شد .

پرداخت هزینه سفارشات چگونه است ؟

برای سفارشات استان تهران امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد . همچنین میتوان از طریق درگاه های بانکی سایت و از طریق کارت به کارت نیز هزینه سفارشات را پرداخت کرد

برای سایر استان ها به دلیل اینکه همه ی مرسوله ها از طریق پست ارسال میشوند امکان پرداخت در محل وجود ندارد و هزینه سفارشات باید یا از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت و یا از طریق کارت به کارت پرداخت شوند

چطور به شما و یا فروشگاه های دیگر اعتماد کنم ؟

ما هیچ وقت نمیتوانیم به طور صد در صد با کلمات اعتماد شما را جلب کنیم . با این حال میتوانیم بگوییم فروشگاه مامی بی بی دارای نماد اعتماد دو ستاره از سازمان صنعت معدن و تجارت است که شما میتوانید در انتهای همین صفحه ان را مشاهده کنید .

همچنین نظرات مشتریان عزیز ما مهم ترین اعتبار ما هستند شما در صفحات مختلف سایت میتوانید نظرات کاربران را درباره ی فروشگاه مامی بی بی مطالعه کنید و بهترین تصمیم را بگیرید .

ویکی پدیا

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۷۷۶۸۲۳۶۹

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۶ عصر

درگر مقالات ما در ارتباط با شیرخشک :

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد

بهترین شیر خشک برای رفلاکس نوزاد و وزن گیری

شیر خشک برای تپل شدن نوزاد چاق شدن وزن گرفتن

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.