شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد

Rate this post

توجه : ابتدا متن این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید . چرا که مطالعه ناقص ممکن است باعث تصمیم گیری نادرست شما شود و این موضوع میتواند سلامت فرزند را تحت تاثییر قرار دهد . همچنین شما عزیزان میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید . البته حتما این متن را تا نتها مطالعه کنید چرا که این متن بهترین راهنمایی است که در اینترنت خواهید یافت . اطلاعات این مقاله درباره ی خوشمزه ترین شیر خشک نوزاد تمام حاصل هزاران تماس تلفنی مشاورین ما با مامی بی بی مختلف و مشورت با بهترین پزشکان متخصص کودکان در ایران است .

نکته ی مهم ۲ : در ابتدای این متن شیر خشک های خوشمره و مقوی مناسب بچه های معمولی و در انتهای این متن شیرخشک های مناسب کودکان حساس به پروتئین گاوی را معرفی خواهیم کرد .

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد کدام است ؟

قبل از هر چیر باید گفت که معمولا شیر خشک هایی که غلظت بیشتری دارند ( کالری و چربی ) بیشتری نیز دارند که این موضوع باعث میشود از نظر وزن دهی برای نوزادان مناسب تر باشند .

با این حال این شیر خشک ها میتوانند مشکللات و حساسیت هایی نیز ایجاد کنند . شیرخشک های سنگین میتوانند باعث مشکلات گوارشی نیز باشند چرا که اگر شیر استاندارد نباشد و از کیفیت کافی برخوردار نباشد ممکن است باعث مشکللات گوارشی مانند یبوست ، اسهال ، دل درد و غیره شوند .

با این حال رشد کودک نیز مسئله ی بسیار با اهمیتی است و نمی توان به راحتی از آن گذشت .

از جمله شیرخشک هایی که در ایران تولید میشوند و به عنوان شیر خشک های وزن دهنده معرفی میشوند میتوان به شیر خشک نان ، سیمیلاک توتال کامفورت و ببلاک اشاره کرد .

با این حال از آنجایی که هیچ کدام از این شیر خشک های معرفی شده تحت لیسانس نیستند و در ایران تولید میشوند متاسفانه کیفیت بالایی ندارند .

همچنین از آنجایی که شیر خشک های ایرانی چندان ویژگی سازگاری بالایی ببا دستگاه گوارش کودکان ندارند معمولا در بسیاری از کودکان باعث مشکلات گوارشی میشوند

شیر خشک هایی که غلظت بالایی دارند و برای رشد و وزن گیری نوزاد استفاده میشوند باید حتما فرومولاسیون آنها طوری باشد که هضم آسانی داشته باشند .

شیرخشک خوشمزه و مقوی با سازگاری بالا

همناطور که گفتیم متاسفانه شیر خشک هایی که در ایران پر میشوند مانند نان ، سیمیلاک توتال کامفورت و ببلاک از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و در بسیاری از بچه ها با دستگاه گوارش نوزادان سازگار نیستند .

موضوع دیگر نیز این است که این شیر خشک ها با این که به قصد وزن گرفتن نوزاد تهیه میشوند اما به دلیل تحت لیسانس نبودن و کیفیت پایین در این مورد نیز تاثییر خاصی ندارند .

در ادامه باید بگوییم که به طور کلی دو نوع شیرخشک در کشور ما وجود دارد .

اول شیر خشک های ایرانی که در داروخانه ها هستند و در ایران پر میشوند

دوم شیر خشک های خارجی که برند های مطرح جهانی هستند که وارد میشوند اما در داروخانه ها به دلیل محدودیت تعداد توزیع نمیشوند .

شیر خشک های خارجی کیفیت بسیار زیاد و سازگاری بسیار بیشتری نیز با دستگاه گوارش کودکان دارند اما قیمت آنها نیز تقریببا چندین برابر شیر خشک های ایرانی است

به طور کلی شیر خشک های خارجی توسط دو گروه از خانواده ها استفاده میشوند

اول خانواده هایی که از وضع مالی نسبتا خوبی برخوردار هستند و میخواهند شیرخشک های با کیفیت برای نوزاد خود تهیه کنند .

دوم خانواده هایی که متاسفانه فرزندانشان نمیتوانند از شیر خشک های ایرانی استفاده کنند و مجبور به استفاده از این شیر ها هستند . برای مثال در برخی موارد اکثر شیر خشک های ایرانی با دستگاه گوارش کودک سازگار نیست و یا حتی با وجود سازگاری اصلا وزن گیری خوبی ندارند .

موضوع دیگر نیز این است که شیر خشک های ایرانی به دلایلی که گفته شد چندان مزه خوبی نیز ندارند و بسیاری از کودکان به دلیل خوشمزه نبودن این شیر ها را پس میزنند .

خوشمزه ترین شیر خشک خارجی نوزاد کدام است ؟

حال که همه ی موارد و نکته های زیر درباره ی شیر خشک های ایرانی و خارجی را با شما درمیان گذاشتیم وقت ان رسیده که خوشمزه ترین شیر خشک های خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم .

۱ – سیمیلاک : سیمیلاک یکی از بهترین و مقوی ترین شیر خشک های نوزاد است که توسط شرکت ابوت امریکا ساخته میشود . این شیر از شیرخشک های قالب کشور امریکا و کانادا است . سیمیلاک نسبتا غلظت بالایی دارد و به نسبت سایر شیر خشک ها از مواد مغدی ، کالری و پروتئنین بیشتری نیز برخوردار است . در صورتی که نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی نداشته باشد توصیه ما برای خوشمزه ترین شیر خشک و مقوی ترین شیر همین شیر خشک های برند امریکایی سیمیلاک است .

خوشمزه ترین شیر خشک نوزاد

۲ – اس ام ای : دومین شیر خشک مورد نظر ما شیر خشک sma  است . این شیر در کشور ایرلند تولید میشود و یکی از معروف ترین برند های تولید کننده شیر خشک در جهان است . ویژگی شیرخشک اس ام ای این است که نزدیک ترین طعم و فرمول را به شیر مادر دارد .

شیر خشک خوشمزه و مقوی

شیر خشک خوشمزه و مقوی

۳ – نیدو : این شیر خشک نیز سومین پیشنهاد ما میباشد . شیر خشک نیدو از نظر رشد و وزن دهی دست کمی از سیمیلاک ندارد و طعم آن نیز به نیدو عسلی معروف است که طعم شیرین و مناسبی برای کودکان دارد . نکته ی مهم درباره ی این شیر این است که رده سنی آن ۱ تا ۳ سال و ۳ تا ۵ سال است بنابراین اگر نوزاد زیر یک سال دارید این شیرخشک برای نوزاد شما مناسب نیست .

خوش طعم ترین شیرخشک

خوش طعم ترین شیرخشک

کدام شیر خشک خارجی هم خشمزه و هم مقوی میباشد ؟ 

تا ایمجا ما به شما هم شیرخشک های ایرانی و هم بهترین شیر خشک های خارجی که هم خوشمزه هستند و هم مقوی را به شما معرفی کرده ایم حال قصد داریم که به ترتیب خوشمزه ترین و مقوی ترین شیر های خارجی را برای شما لیست کنیم ( یک مورد جدید +)

۱ – سیمیلاک : مطمئنا بهترین شیر خشک برای نوزادان که هم بسیار مقوی و هم طعم مناسبی دارد همین شیر خشک سیمیلاک است .

خوشمزه ترین شیر خشک نوزاد

۲ – پدیاشور : این محصول که قبل تر معرفی نکرده بوذیم محصول دیگری از شرکت تولید کننده سیمیلاک یا همنا ابوت امریکا می باشد . پدیاشور بهترین ، بهترین و بهترین مکمل رشد و زن دهی کودکان می باشد که برای رده سنی ۱ تا ۱۰ سال استفاده میشود . فقط متاسفانه نمونه بی کیفیت و یر تحت لیسانس این محصول نیز در کشور ما تحت عنوان پدیاشور ایرانی تولید میشود .

یه شیرخشک خوشمزه معرفی کنید

یه شیرخشک خوشمزه معرفی کنید

۳ – نیدو : نیدو نیز هم طعم عالی دارد و هم بسیار مقوی است .

خوش طعم ترین شیرخشک

خوش طعم ترین شیرخشک

خوشمزه ترین شیر خشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی :

اصل مشکل درباره ی طعم مربوط به شیر خشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی میباشد

اما چرا ؟

کودکانی که دارای این حساسیت هستند در کشور ما معمولا اپتامیل ha  و یا آپتامیل پپتی استفاده می کنند .

این شیر خشک ها که اساس انها شیر گاو است برای این که برای کودکان دارای این حساسیت مناسب سازی بشوند ، پروتئین شکسته شده دارند ( هیدرولیز شده ) فرایند هیدرولیز شدن برای این اتفاق می افتد که پروتئین شیر به قطعات زیرتری تبدیل شده که کودک توانایی هضم ان را داشته باشد .

اما مشکل اساسی این است که این شیر خشک های هیدولیز شده تقریبا تلخ هستند و کودکان علاقه ی چندانی به خوردن این شیر ها ندارند و یا بسیار کمتر از میزان مورد نیازشان خواهند خورد .

مشکل دیگر این شیر خشک ها که در ایران نیز تولید میشوند این است که برای رشد و وزن گیری کودک چندان مناسب نیستند و کودکانی که دارای حساسیت پروتئنین گاوی هستند اگر از این شیر خشک ها تغذیه کنند معمولا کمتر از حد نرمال رشد و وزن گیری خواهند داشت .

همانطور که برای شیر خشک های ایرانی معمولی جایگزین با کیفیت خارجی وجود داشت برای این شیر خشک ها نیز وجود دارد .

شیر خشک گلدن گات : این شیر که اساس ان شیر بز است از بهترین گزیته ها برای بچه هایی است که دارای حساسیت هستند . شیر بز نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر و لاکتوز بسیار کمی دارد . کییت بسیارب بالای گلدن گات نیز باعث شده که این شیر مشکل بسیاری از بچه های دارای حساسیت را رفع کند . شیر گلدن گات از آنجایی که هیچ فرایند هیدرولیز شدن روی آن انجا نشده طعم خوب خود را دارد و به نسبت شیر خشک ها بی کیفیت موجود در بازار وزن گیری مناسبی نیز دارد .

شیرخشک خوشمزه و چاق کننده

شیرخشک خوشمزه و چاق کننده

شیر خشک هوناپ :  هوناپ دومین برند شیر خشک بز خارجی است که وارد کشورمان میشود . این شیر نیز برای همین حساسیت استفاده میشود . هر چند که هونا به نسبت گلدن گات از کیفیت کمتری برخوردار است که مطمئنا قیمت کمتری نیز دارد .

خوش طعم ترین شیرخشک نوزادی

خوش طعم ترین شیرخشک نوزادی

شیر خشک هیپ :  هیپ سومین شیرخشکی است که میتوان برای این نوزاد استفاده کرد البته که استفاده از این شیر ها به منزله ی سازگاری صد در صد نیست و ممکن است برای مثال هیپ برای نوزاد داراری حساسیت

شیر خشک خوش طعم

شیر خشک خوش طعم

بلاخره کدام شیرخشک برای نوزاد ما مناسب است ؟

ما در رابطه با شیر خشک های ایرانی توصیه و مشاوره خاصی نداریم چرا که تقریبا اساس و پایه همه ی شیرخشک های داروخانه ای یکسان است .

با این حال اگر هنوز نیاز به مشاوره دارید که بهتر تصمیم بگیرید کدام شیرخشک خارجی برای نوزاد شما مناسب تر است میتوانید با شماره های مندرج در سایت در ساعات اداری تماس بگیرید و یا از طریق گزینه ی ارتباط در واتساپ سوال خود را مطرح کنید .

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۷۷۶۸۲۳۶۹

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۶ عصر

درگر مقالات ما در ارتباط با شیرخشک :

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد

بهترین شیر خشک برای رفلاکس نوزاد و وزن گیری

شیر خشک برای تپل شدن نوزاد چاق شدن وزن گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.