شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد

شیر خشک برای تپل شدن نوزاد چاق شدن وزن گرفتن

Rate this post

توجه : این مقاله را تا انتها مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید . این مقاله بر خلاف سایر مقالات موجود در وب که بررسی کرده ایم از اعتبار بالایی برخوردار است چرا که محتوای این مقاله حاصل چندین هزار تماس تلفنی با مامی بی بیی است که برای نوزاد خود شیر خشک استفاده میکنند و همچنین حاصل بارها مباحثه و مشورت با برترین پزشکان کودک در ایران است . در ادامه به اصل موضوع یعنی بهترین شیر خشک برای چاق شدن نوزاد میپردازیم …

ابتدا تمامی موارد را مطرح و در آخر جواب را به شما خواهیم گفت لطفا صبور باشید و تا انتها مطالعه کنید …

آیا نوزاد من کمبود وزن دارد ؟

در طول روز مامی بی بی بسیاری با تماس گرفته و این موضوع را مطرح میکنند که نوزادشان بسیار لاغر و کم وزن است و میخواهند از بهترین شیرخشک برای تپل شدن نوزاد استفاده کنند

همکاران ما در بخش پشتیبانی نیز متوجه شده اند که بسیاری از این نوزادان در حقیقت کمبود وزن ندارند و بر اساس نمودار رشد در میزان مناسب و استاندارد وزنی و قدی هستند

اگر شما نیز از این دسته هستید توصیه میکنیم از شیر خشک استفاده نکنید چرا که بهترین شیر برای نوزادان شیر مادر است .

شیر خودم کم است و میخواهم شیر خشک بدهم :

این مورد نیز دومین مورد در تماس های تلفنی با مشاورین ماست .

بسیاری از مامی بی بی میگویند که به دلایلی شیر کافی ندارند و قصد استفاده از شیر خشک برای سیر کردن نوزاد را دارند

این موضوع قابل قبول است و میتوان برای این موضوع از شیر خشک ها و غذاهای کمکی کمک گرفت .

دکتر استفاده از شیر خشک را برای تجویز کرده …

برخی دیگر نیز پزشک استفاده از شیر خشک را برای نوزادشان توصیه و تجویز کرده است .

دلایل مختلفی مانند کم بودن شیر مادر ، کم وزن بودن نوزاد ، حساسیت ها و… دلیل این تجویز پزشکان میباشد .

بهترین شیر خشک برای وزن گیری نوزاد کدام است ؟

حال که موارد بالا را مطالعه کرده اید باید گفت که متاسفانه بسیاری از شیر خشک هایی که داروخانه ها ، برخی پزشکان ، مردم عادی و وبسایت ها معرفی میکنند به هیچ وجه تاثییر خوب و استانداردی ندارند اما چرا ؟

اولین دلیل این است که شیر خشک های داروخانه ای که با اسم برند های خارجی مانند اس ام آ ، آپتامیل ، سیمیلاک و… در داروخانه ها فروخته میشوند همگی در یران تولید شده و تحت لیسانس برند اصلی نیستند .

چرا که ما در شرایط تحریم هستیم و این موضوع باعث شده دسترسی ما به مواد اولیه محصولات ، نمایندگی های فروش ، تولید تحت لیسانس و… فطع شود

برای مثال شیر خشک سیمیلاک که محصول شرکت ابوت امریکا است در ایران با قوطی هایی که روی آن فارسی نوشته شده توزیع و فروخته میشوند . مگر ما تحریم نیستیم ؟؟؟

جواب این سوال این است که تمامی این برند ها بدون هیچ ارتباطی با برند اصلی در کشور خودمان پر میشوند و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند .

حال چه کاری باید کرد ؟ بلاخره کدام شیر خشک را باید انتخاب کنیم ؟؟

بخش دوم ماجرا این است که نمونه اصلی شیر خشک ها نیز وارد کشور میشوند که این موضوع نیز شرایط خاص خود را دارد

اول اینکه این شیر ها بسیار محدود هستند و موضوع دیگر نیز این است که به دلیل خرید مستقیم دلاری قیمت بسیار بالا و متفاوتی با شیرخشک های ایرانی دارند

به طور کلی مشتری این شیر خشک ها یا عزیزانی هستند که توان مالی کافی دارند و میخواهند شیر خشک خوب و با کیفیت به نوزاد خود بدهند و یا عزیزانی که نوزادشان راه دیگری برای انها نگذاشته و یا وزن گیری کافی با هیچ شیر خشک ندارد و یا شیر خشک های ایرانی با دستگاه گوارش این کودک سازگار نیست .

اگر شما در یکی از این دو دسته ی مورد مثال هستید توصیه میکنیم از شیر خشک های خاارجی استفاده کنید .

ویژگی مهم و قابل توجه شیر خشک های خارجی به جز کیفیت و درجه یک بودن انها این است که سازگاری بسیار بیشتری با دستگاه گوارش کودکان نیز دارند .

کدام شیر خشک خارجی برای تپل شدن نوزاد استفاده میشود ؟

باید گفت که به طور کلی چند برند شیر خشک خارجی بیشتر وارد کشورمان نمیشوند

۱ – سیمیلاک : این شیر خشک را میتوان بهترین و مقوی ترین شیر خشک که برای چاق شدن ، رشد و وزن گیری نوزاد استفاده میشود دانست . سیمیلاک محصول شرکت ابوت امریکاست
که در خود امریکا و کانادا بیشترین استفاده را در میان همه برند های شیر خشک دارد . در ایران نیز توصیه ما در مورد بهترین شیر خشک برای وزن گیری نوزاد همین شیر خشک سیمیلاک است .

شیر خشک برای وزن گیری نوزاد

۲- نیدوشیر خشک نیدو دومین پیشنهاد ما برای شیر خشک مخصوص وزن گرفتن نوزاد میباشد . شیر خشک نیدو زیرمجموعه برند چندملیتی نستله است و دو نوع نیدو عسلی ۱ تا ۳ سال و ۳ تا ۵ سال تولید میشود .

شیر خشک برای چاقی نوزاد

۳ – پدیاشورپدیاشور هم بهترین مکمل رشن و وزن دهی کودکان در جهان است که توسط شرکت ابوت تولید میشود ( همان شرکت تولید کننده سیمیلاک ) این مکمل که به صورت شیر خشک است برای رده سنی ۱ تا ۱۰ سال استفاده میشود .

شیر خشک خوب برای وزن گرفتن نوزاد

۴ – اس ام ای : این هم یک شیر خشک با کیفیت و محبوب خارجی است که توسط یک شرکت بسیار معتبر ایرلندی تولید میشود . اس ام ای نزدیک ترین فرمول را به شیر مادر دارد . شیر خشک اس ام ای نسبت به سیمیلاک غلظت کمتری دارد و برای کودکانی که شیر سیمیلاک به انها سازگار نبوده به عنوان گزینه ی دوم توصیه میشود .

شیر خشک برای تپل شدن نوزاد

۵ – شیر خشک اپتامیل :  برند دیگر شیر خشک خارجی که وارد کشور میشود آپتامیل است که یکی از تولیدات شرکت انگلیسی نوتریشیا میباشد . در مورد بهترین شیر خشک برای چاق شدن نوزاد این شیر توصیه سوم ماست .

بهترین شیر خشک برای چاق شدن نوزاد

این شیر خشک ها برای نوزادانی است که حساسیت به پروتئین گاوی ندارند و اگر این حساسیت را دارند استفاده از این شیر ها مناسب نیست

در ادامه شیر خشک های خارجی که برای حساسیت به پروتئین گاوی و لاکتوز مناسب هستند را معرفی میکنیم .

۱ – گلدن گاتشیر خشک گلدم گات که شیر بز است مناسب ترین شیر خشک برای کودکانی است که حساسیت به پروتئین گاوی دارند و به خوبی وزن گیری نیز نداشته اند . این شیر خشک که بسیار با کیفیت است ساخت کشور نیوزلند و به سفارش ترکیه است .

شیر خشک برای تپل شدن نوزادی

۲ – هوناپشیرخشک هوناپ دومین برند شیر بز است که وارد کشور میشود . ما متوجه شدیم که این شیر که ساخت کشور ترکیه است نسبت به گلدن گات کیفیت کمتری دارد و خانواده ها معمولا زمانی که گلدن گات کمیاب شده باشد از این شیر استفاده میکنند تا دوباره گلدن گات موجود شود .

خرید-شیر-خشک-هوناپ-1-300x300

 

۳ – هیپشیر خشک هیپ که برای برند المانی هیپ است آخرین شیر خشکی است که هم خاصیت وزن گیری خوبی دارد و هم برای کودکان حساس به پروتئین گاوی استفاده میشود چرا که پروتئین این شیر گیاهی است .

شیر خشک پر چرب برای چاقی نوزاد

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که برخی کودکان حساسیت های چند گانه دارند برای مثال هم ممکن است حساسیت به پروتئین گاوی داشته باشند هم به پروتئین بز به همین دلیل پبدا کردن شیر خشک خوب و مناسب برای برخی کودکان کار مشکلی است .

باز هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارم :

میدانیم که شاید هنوز نتوانسته باشید با این همه اطلاعات زیاد تصمیم نهایی خود را بگیرید . به همین دلیل میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید ( در ساعات اداری) و یا از طریق گزینه ی ارتباط در واتساپ سوال خود را بپرسید .

شیر خشک های خارجی از کجا پیدا کنیم :

حال که این افتخار را داشتیم که تا این جای مقاله در خدمت شما باشیم و اطلاعات دقیقی درباره ی شیر خشک ها در اختیار شما بگذاریم که حتی متاسفانه برخی پزشکان نیز این اطلاعات را ندارند ، باید بگوییم که خرید شیر خشک های خارجی مشکلات خاصی نیز دارد

برای مثال باید بتوانید از مطمئن ترین و معتبر ترین وارد کننده این شیر خشک ها محصول مورد نظر خود را تهیه کنید

چرا که برخی وارد کنندگان متاسفانه اعتقادی به این که محصول خورکی نوزاد به فروش میرسانند ندارند و با قیمت های بسیار کمتر شیر خشک های تاریخ انقضا گذشته را به فروش میرسانند .

فروشگاه مامی بی بی وارد کننده معتبر و قدیمی شیر خشک های خارجی نوزاد است که در این میان فقط میتوانیم مجموعه خودمان ( فروشگاه مامی بی بی ) و مجموعه باد صبا را معرفی کنیم که فقط این دو مجموعه شیر خشک های اصل و اورجینال را وارد کشور میکرده اند . ( اپدیت محتوا در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ – متاسفانه مجموعه باد صبا به دلیل شرایط سخت اقتصادی برشکست شده است )

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۷۷۶۸۲۳۶۹

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۶ عصر

درگر مقالات ما در ارتباط با شیرخشک :

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

خوشمزه ترین شیرخشک نوزاد

بهترین شیر خشک برای رفلاکس نوزاد و وزن گیری

شیر خشک برای تپل شدن نوزاد چاق شدن وزن گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.