بر روی باکس زیر کلیک کنید و برای اولین خرید خود کد تخفیف 10 هزارتومانی دریافت کنید (زمان استفاده از کد رو به پایان است)
[copen_get val="madaraan"]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد


۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

بی شک شیر مادر بهترین تغذیه برای نوزادان تازه متولد شده می‌باشد و کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند، بدنی مقاوم‌تر و سالم‌تر از کودکانی که از شیر خشک تغذیه می‌کنند دارند. شیر مادر دارای ویتامین‌های بسیار مفیدی از جمله ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین دی، اسیدهای چرب و همچنین ید می‌باشد که می‌توانند تاثیر به سزایی در رشد هرچه بیشتر نوزاد و ایمنی بدن او داشته باشند. یکی دیگر از نیازهای مهم نوزادان، آهن می‌باشد که متاسفانه شیر مامی بی بی فاقد این عنصر مهم می‌باشد. به همین خاطر مامی بی بی ملزم به دادن قطره آهن به نوزادان می‌باشند.

انتخاب قطره آهن مناسب برای نوزادان چندان کار ساده‌ای نیست و برای برخی از والدین، به یکی از معضلات اصلی سلامت فرزندشان بدل شده است. بسیاری از قطره‌های آهن موجب سیاه شدن دندان‌های کودکان و یا دلپیچه گرفتن آن‌ها خواهد شد. اما این عوارض نباید باعث محدود کردن مصرف این قطره حیاتی برای نوزادان شود. قطره آهن‌های ایرانی و خارجی بسیاری در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند و برای بسیاری از مامی بی بی سوال است که بهترین قطره آهن خارجی نوزاد دلبندشان کدام است؟

به طور کلی می‌توان گفت، بهترین قطره آهن خارجی نوزاد، قطره آهنی است که دارای غلظت مناسبی باشد. منظور از غلظت مناسب این است که قطره آهن نه آنقدر غلیظ باشد که موجب سیاه شدن دندان‌ها و دلپیچه نوزاد شود، و نه آنقدر رقیق باشد که میزان آهن مورد نیاز نوزاد را تامین نکند. در ادامه این مطلب با madaraan همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با بهترین قطره آهن خارجی نوزاد با شما در میان گذاشته و نکاتی مهم و کاربردی در ارتباط با مصرف این قطره مهم بیان کنیم.

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

 

استفاده قطره آهن از ۶ ماهگی نوزاد الزامی است

تمام نوزادان از ۶ ماهگی، برای دریافت میزان آهن مورد نیاز بدن خود ملزم به استفاده از قطره آهن می‌باشند. میزان قطره آهن مصرفی نوزادان ۶ تا ۱۲ ماه ۱۱ میلی‌گرم می‌باشد. این میزان برای کودکان ۱ تا ۳ سال ۷ میلی‌گرم و برای کودکان ۴ تا ۸ سال، ۱۰ می‌گرم در یک روز خواهد بود.

به یاد داشته باشید که آهن یکی از عناصر بسیار حیاتی برای نوزاد شماست و در صورت عدم تامین آهن مورد نیاز او، سلامت نوزاد به خطر افتاده و مشکلاتی برای او بوجود خواهد آمد. برخی از مشکلاتی که نوزاد شما در صورت عدم دریافت آهن با آن‌ها مواجه خواهد شد به شرح زیر می‌باشد:

  • فقر آهن
  • بی قراری
  • کاهش تمرکز
  • اضطراب
  • بی اشتهایی
  • کاهش بهره هوشی
  • کاهش قدرت یادگیری
  • آسیب‌های مغزی
  • کاهش گلبول‌های قرمز خون

برای پیشگیری از مشکلات گفته شده می‌توانید از بهترین قطره آهن خارجی نوزاد استفاده کنید. این قطره آهن علاوه بر پیشگیری از ابتلای نوزاد به بیماری‌هایی از قبیل کم خونی و یا کاهش ایمنی بدن، مزایای بسیار دیگری نیز نسبت به سایر قطره‌های آهن دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خرید بهترین قطره آهن نوزاد

خرید بهترین قطره آهن نوزاد

مزایای استفاده از بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، استفاده از قطره آهن سختی‌های مختص خود را دارد و استفاده از قطره آهن نامناسب می‌تواند منجر به سیاه شدن دندان‌های کودک و یا دلپیچه او شود. استفاده از بهترین قطره آهن خارجی نوزاد می‌تواند مانع بروز چنین مشکلاتی شده و خوردن آن برای نوزاد ساده‌تر باشد. برخی از مزایای استفاده از بهترین قطره آهن خارجی نوزاد به شرح زیر می‌باشند:

  • بهترین قطره آهن خارجی نوزاد مانع سیاه شدن دندان‌ها می‌شود

بسیاری از پدر و مادرها بدلیل سیاه شدن دندان‌های کودکشان، استفاده از قطره آهن را محدود می‌کنند. همین موضوع می‌تواند منجر به کاهش آهن خون کودک شده و صدماتی به سلامت او وارد کند. لذا استفاده از قطره آهنی که غلظت مناسبی داشته باشد و موجب سیاه و تیره شدن دندان‌های کودک نشود، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای والدینی که نگران دندان‌های فرزند خود هستند، باشد. پس اگر به دنبال قطره آهنی هستید که علاوه بر تامین آهن مورد نیاز فرزند شما، از تیره شدن دندان‌های او نیز جلوگیری کند، پیشنهاد ما به شما تهیه بهترین قطره آهن خارجی نوزاد است.

  • بهترین قطره آهن خارجی نوزاد طعم بدی ندارد

بی شک یکی از دلایلی که بسیاری از نوزادان تمایلی به خوردن قطره آهن ندارند، طعم بد این قطره‌هاست و همین موضوع همچنین منجر به نارضایتی بسیاری از والدین نیز شده است. بهترین قطره آهن خارجی نوزاد با داشتن طعم‌هایی خوشایند برای نوزاد، منجر می‌گردند که نوزادان با اشتیاق و علاقه بیشتری قطره آهن را خورده و آهن مورد نیاز بدن آن‌ها تامین شود. پس اگر نوزاد شما نسبت به خوردن قطره آهن‌های دیگر تمایلی نشان نمی‌دهد، بهترین گزینه برای شما خرید بهترین قطره آهن خارجی نوزاد می‌باشد.

  • بهترین قطره آهن خارجی نوزاد مانع ایجاد دل درد و دلپیچه در نوزاد می‌شود

بسیاری از قطره‌های آهن به خوبی در بدن نوزادان هضم نمی‌شوند و منجر به دل درد و دلپیچه آن‌ها می‌گردند. یکی از مزایای بسیار مهم بهترین قطره آهن خارجی نوزاد این است که این قطره آهن به خوبی و در مدت زمانی کوتاه جذب بدن نوزاد شده و مشکلات گوارشی برای نوزاد به همراه نخواهد داشت. پس اگر نوزاد شما، بعد از استفاده از قطره آهن، دچار دلپیچه یا دل‌درد می‌شود، این نوع از قطره آهن می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نوزادتان باشد.

نکاتی کاربردی برای والدین در ارتباط با استفاده از قطره آهن

خواندن نکات زیر می‌تواند برای تمام والدینی که کودک دارند و ملزم به دادن قطره آهن به او می‌باشند، مفید واقع شود. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  • بهتر است برای جذب بهتر آهن به بدن نوزاد، بین دو وعده شیر، به او قطره آهن دهید.
  • استفاده از قطره‌های آهن باکیفیت منجر به تیره شدن دندان‌های فرزند شما نخواهد شد. پس اگر از قطره آهن مناسبی استفاده کردید و دندان‌های کودکتان پوسیده شد، این موضوع را گردن قطره آهن نیندازید. زیرا علا تیرگی دندان‌های او بی شک عدم استفاده از مسواک بوده است.
  • استفاده از قطره‌چکان مناسب نیز تاثیر به سزایی در عدم تیره شدن دندان‌های فرزند شما خواهد شد. معمولا قطره‌چکان‌های بلند مانع برخورد قطره های آهن با دندان‌های کودک می‌شوند.
  • ویتامین ث به جذب بیشتر آهن، کمک به سزایی می‌کند. لذا می‌توانید برای جذب هرچه بیشتر آهن به بدن کودک، آن را با یک لیوان آب پرتقال یا هر ماده‌ی دیگری که غنی از ویتامین ث باشد، به او بدهید.
  • تا ۲ ساعت پس از مصرف قطره آهن توسط کودک، از دادن هرگونه نوشیدنی‌های کافئین‌دار و همچنین شیر به نوزاد بپرهیزید. زیرا این مواد موجب عدم جذب صحیح آهن به بدن نوزاد می‌شوند.
  • برای اطمینان هرچه بیشتر از سلامت نوزاد خود، بهتر است از قطره‌های آهن با کیفیت استفاده کنید. خرید بهترین قطره آهن خارجی نوزاد می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای نوزاد شما و همچنین شما داشته باشد و ایمنی بدن نوزاد شما را تامین نماید.

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۷۷۶۸۲۳۶۹

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۶ عصر

 

قطره آهنی که دندان را سیاه نکندبهترین قطره آهن خارجیقطره آهن فروم

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

سبد خرید

خروج
اسکرول به بالا