محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید تشک وان نوزاد توری وان کودک اسفنج وان نوزاد


سلام به همه ی شما عزیزان و همراهان همیشگی فروشگاه اینترنتی مامی بی بی در این بخش قصد معرفی انواع تشک وان نوزاد ، توری وان نوزاد و اسفنج وان کودک را داریم و درباره ی ویژگی های مثبت و منفی هر کدام از آنها صحبت خواهیم کرد .

تشک وان نوزاد چیست ؟

تشک وان نوزاد

خرید قیمت تشک وان کودک

 

اگر در این صفحه هستید حتما سختی حمام کردن نوزاد را تجربه کرده اید و یا قصد تجربه ی آن را دارید . حمام کردن نوزاد استرس زیادی به خصوص برای تازه مامی بی بی دارد چرا که نگرانی دائم از سر خوردن و افتادن نوزاد در هنگام شستشو این نگرانی را دو چندان میکند البته که این نگرانی به جا نیز هست چرا که اگر نتوانیم نوزاد را به خوبی نگه داریم ممکن است دچار مشکل شویم . تشک وان نوزاد یکی از آن وسایلی است که در این مواقع میتوان به کمک ما بیاد تشک های وان نوزاد را میتوانیم در وان های استاندارد کودک که تشک مخصوص خود را ندارند استفاده کرد و از سر خوردن و ناراحت بود ن کودک در وان جلوگیری می کند . این تشک های وان نوزاد را به راحتی میتوان پس از شستشو خشک کرد چرا که معمولا الیاف داخلی آنها از فوم های مخصوص است با پارچه مخصوص و یا اینکه به صورت بادی هستند . قیمت تشک وان کودک را میتوانید در ابتدای همین صفحه مشاهده کنید .

اسفنج وان نوزاد چیست ؟

قیمت اسفنج وان کودک

خرید اسفنج وان نوزاد

اسفنج وان نیز یکی دیگر از وسایل کاربردی است که دقیقا همان کار تشک وان را انجام میدهند یعنی از سر خوردن کودک در وان جلوگیری میکند . اسفنج وان نوزاد با جذب کمی آب به درون خود و حالتی که دارد باعث میشود کودک وقتی بر روی آن قرار میگیرد احساس راحتی کند .

توری وان نوزاد چیست ؟

توری وان نوزاد

قیمت خرید توری وان کودک

سومین ابزاری که برای حمام کردن نوزاد در وان های بدون تشکچه استفاده میشود توری وان نوزاد است که این توری ها این مزیت را دارند که خیلی کمتر از دو مدل قبلی فضا اشغال خواهند کرد .

توری های وان با گیره های مخصوص به لبه های وان متصل میشوند که پس از آن از سر خوردن و به طور کامل درون آب بودن نوزاد جلوگیری میکنند و شما میتوانید به راحتی کودک را استحمام کنید .

حال با توجه به سه نوع محصولی که برای کمک در حمام کردن نوزاد معرفی کردیم انتخاب نهایی با شماست که کدام نوع را انتخاب کنید .

خرید اینترنتی وان حمام نوزاد چگونه است ؟ 

شما عزیزان میتوانید سفارشات خود را به دو طریق ثبت سفارش با وبسایت مامی بی بی و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های مندرج در ثایت ثبت کنید .

در صورت خرید، سفارش چند روزه به دستم میرسد ؟

سفارشات استان تهران که تا قبل از ساعت ۵ هر روز ثبت میشوند همان روز ارسال میشوند ( با هماهنگی شما )

سفارشات سایر استان ها نیز در ساعت ۱۰ صبح هر روز تحویل پست میشود . مثال : اگر شما امروز ساع ۳ عصر سفارش خود را ثبت کنید فردا ۱۰ صبح تحویل پست خواهد شد . وان بادی نوزاد

هزینه سفارش را چگونه باید پرداخت کرد ؟

شما عزیزان میتوانید سفارش خود را هم از طریق سایت و هم از طریق تماس تلفنی با شماره های مندرج در سایت ثبت کنید

برای سفارشات استان تهران امکان پرداخت پس از تحویل ( پرداخت در محل ) وجود دارد

برای سفارشات سایر استان ها به دلیل اینکه مرسوله ها از طریق پست ارسال میشوند ، هزینه آن ها باید از طریق درگاه های بانگی موجود در سایت مانند درگاه بانک پارسیان و… و یا از طریق کارت به کارت پرداخت شوند

برای مشاهده صفحه خرید انواع پستانک نوزاد کلیک کنید ( خرید پستانک )

چرا برای خرید  مامی بی بی را انتخاب کنیم ؟

  1. قیمت  در فروشگاه مامی بی بی به نسبت بسیاری از فروشگاه ها مناسب تر است
  2. خرید از فروشگاه مامی بی بی به راحت ترین شکل ممکن است
  3. اگر تهران باشید از امکان پرداخت در محل نیز بخوردار خواهید بود
  4. در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میکنیم ما در این مورد در ایران رکورد دار هستیم
  5. با خرید از فروشگاه مامی بی بی مطمئن هستید که کالای اورجینال دریافت میکنید

 

همچنین ما برای شما سه سایت بین المللی را برای آوردیم که میتونید اطلاعات بیشتری درباره این محصولات بدست بیارید . اما متاسفانه امکان خرید مستقیم از وبسایت های زیر برای کاربران ایران وجود نداره

سایت مرجع برند :  https://babytoolbox.co.nz

منبع و مرجع متن :

منبع و مرجع متن :

 

حال که با ویژگی های این محصولات آشنا شدید . اگر قصد تهیه یکی از این محصولات را دارید میتوانید
از فروشگاه اینترنتی مامی بی بی ( باعث افتخار ماست ) با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه های سراسر کشور محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۷۷۶۸۲۳۶۹

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۶ عصر

 

 

 

Rate this page

سبد خرید

خروج
اسکرول به بالا