دسته‌بندی نشده, سیسمونی, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, عمومی, غذاخوری نوزاد, فیک, قطره ، مولتی ویتامین و..., وسایل بازی و سرگرمی کودک و نوزاد, وسایل خواب نوزاد, ویدیو نقد و بررسی محصولات

خرید پیراهن تابستانه مردانه

Rate this post

راهنمای انتخاب پیراهن تابستانه مردانه مناسب اگر قصد خرید و انتخاب پیراهن مردانه در روز مرد را دارید و می خواهید پیراهن مردانه ای که می خرید از همه لحاظ مناسب و از همه نظر متناسب باشد، بهتر است در انتخاب خود به این نکات توجه کنید. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهیم که قطعا در انتخاب پیراهن مناسب مردانه به شما کمک می کند.

راهنمای خرید و انتخاب پیراهن مردانه مناسب
در این تصویر راهنمای انتخاب و خرید پیراهن مردانه مناسب و خرید یک هدیه مناسب برای روز مردانه با توجه به نکات موجود در آن را مشاهده می کنید.

خرید اینترنتی پیراهن تابستانه مردانه

پیراهن مردانه را انتخاب کنید

قدم به قدم با ما برای انتخاب پیراهن مردانه مناسب

دو نکته مهم در انتخاب پیراهن مردانه مناسب

راه های تشخیص انواع پیراهن مردانه
شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که پول زیادی برای لباس خرج می کنید، اما در نهایت دپارتمان شما آنطور که باید جذاب نمی شود، زیرا در طراحی لباس بد هستید. آقایان خوش تیپ بیش از هر چیز به کلکسیون لباس خود اهمیت می دهند و سعی می کنند به صورت حرفه ای  پیراهن تابستانه مردانه در مورد طرح و رنگ لباس تصمیم بگیرند.

ست تیشرت مردانه

یک پیراهن راه راه برای مردان بپوشید
پیراهن‌ها به دلیل ترکیبی که با شلوار می‌کنند، مهم‌ترین بخش استایل مردانه است، هر مردی به سلیقه خود پیراهن‌های خاص را می‌پسندد، اما در کل قوانین کلی برای انتخاب پیراهن وجود دارد که هر مرد خوش‌تیپی باید آن‌ها را بداند.

پیراهن های آستین کوتاه جزو پرطرفدارترین پیراهن های مردانه است که برای فصل تابستان استفاده می شود و بهتر است این گونه پیراهن ها را با کت نپوشید. می توانید پیراهن های آستین کوتاه را با انواع شلوارهای کتان و جین بسازید. حتی کراوات با پیراهن های کوتاه هم جالب نیست. بهتر است کراوات نزنید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه

قیمت پیراهن تابستانه مردانه

پیراهن آستین کوتاه مردانه را با چه چیزی بپوشیم؟
پیراهن های چهارخانه یکی از محبوب ترین پیراهن های مردانه در بین جوانان است. البته پیراهن تابستانه مردانه با قیمت ارزان و خرید اینترنتی آن  خانم ها هم عاشق پیراهن چهارخانه مردانه هستند. پیراهن های چهارخانه با طرح های کوچک و بزرگ برای انتخاب وجود دارد. یک صورت یا کت بپوشید.

ست پیراهن و کراوات

طرز تهیه پیراهن چهارخانه مردانه
پیراهن های رنگ روشن مردانه می توانند رسمی یا اسپرت باشند، یک پیراهن رسمی رنگ روشن را با کت و شلوار بپوشند و یک پیراهن اسپرت رنگ روشن را با شلوارهای پر زرق و برق و شلوار تنگ ترکیب کنند.

لباس مردانه

ست پیراهن سبک مردانه
پیراهن های مردانه رنگ تیره را می توان با شلوارهای تیره یا شلوارهای روشن ترکیب کرد و معمولاً ست کردن این پیراهن ها با شلوار منعی ندارد.

ست پیراهن و شلوار

ست پیراهن و شلوار مشکی مردانه

اندازه مناسب را انتخاب کنید

۱- دکمه های پیراهن را ببندید، باید بتوانید دو یا پیراهن تابستانه مردانه سه انگشت بین یقه پیراهن و یقه قرار دهید.

۲- دست را خم کنید. آستین های پیراهن باید به اندازه ای بلند باشد که هنگام حرکت دست، آستین ها به دور مچ امتداد پیدا نکنند.

۳- مطمئن شوید که آستین ها راحت و سایز هستند و روی دست ها اثری باقی نمی ماند. قبل از باز کردن سرآستین نباید بتوانید آستین پیراهن را بپوشید.

پیراهن مناسب برای مردان

انواع مختلف پیراهن تابستانه مردانه

هنگام انتخاب پیراهن مناسب برای مردان، اندازه آستین و سرآستین را در نظر بگیرید

۴- دقت کنید که پیراهن را به صورت ناخوشایند روی سینه و کمر نکشید.

۵- دکمه ها را بررسی کنید. باید به خوبی قرار گیرد و دارای دهانه های گسترده ای برای نشان دادن سینه شما نباشد

۶- دست خود را بالا بیاورید و مطمئن شوید که پشت پیراهن از شلوار بیرون نیاید.

انتخاب با کیفیت خوب

۱- بهترین پیراهن ها دو لایه هستند نه یک لایه و پارچه آنها پیراهن تابستانه مردانه محکم تر و نرم تر است.

درزی که به پهلوی پیراهن کشیده شده را بررسی کنید، لباس های باکیفیت فقط یک درز در درز کناره دیده می شود، در حالی که اکثر پیراهن ها دو ردیف درز در پهلو دارند.

پیراهن مناسب برای مردان

در مورد فن آوری های فعلی که از پیراهن های مردانه به دست می آیند (به دست آورید، به دست آورید) بیاموزید

۳- بررسی کنید که بند ها دست دوز هستند و درزهای نامنظمی دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است.

به خاطر داشته باشید که اکثر پیراهن ها بعد از شستن کمی پیراهن تابستانی مردانه آبریزش پیدا می کنند (مخصوصاً پارچه های الیاف طبیعی)، بنابراین سایز آن را کمی گشادتر انتخاب کنید تا بعد از شستن برای شما کوچک نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.