محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید عروسک نوزاد دختر و پسر پولیشی عروسک خارجی


سلام به همه ی شما عزیزان در این بخش انواع عروسک نوزاد دخترانه و پسرانه را برای شما معرفی خواهیم کرد و درباره ی ویژگی های عروسک کودک خارجی پولیشی ، سیلیکونی و… صحبت میکنیم با ما همراه باشید .

خرید عروسک نوزاد

عروسک نوزاد باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

حال که در این صفحه و د در حال مطالعه ی این متن هستید حتما به دنبال خرید عروسک نوزاد خوب و زیبا می باشید اما همانطور که گفتیم قبل از انتخاب یک عروسک خوب باید نکاتی را مد نظر داشته باشیم .

۱- عروسک نوزاد نباید از اجزای ریز و جداشدنی ساخته شده باشد و یا نباید اجزای آن به راحتی کنده شود چرا که کودکان در آن سنین بسیار کنجکاو هستند و برای کشف وسایل مختلف آنها را در دهان خود میگذارند که همین موضوع ممکن است باعث خفگی نوزاد شود .

۲- عروسک نوزاد نباید از پارچه و یا وسایل حساسیت زا و غیر بهداشتی ساخته شده باشد . همانطور که میدانید در تولید برخی وسایل از مواد بازیافتی استفاده میشود که در مقایسه با مواد دست اول از کیفیت پایین تری برخوردار هستند و این مواد دست دوم میتوانند باعث حساسیت برای برخی گروه های سنی حتی بزرگسالان در صورت تماس با چشم و یا دهان بشوند . بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر قیمت یک عروسک کودک بسیار پایین است از مواد بی کیفیت و دست دوم ساخته نشده باشد .

۳- سومین مورد این است که عروسک نوزاد باید زیبا ، رنگارنگ و خلاقانه باشد که علاوه بر سرگرم کردن نوزاد به او حس شادی ببخشد و با بازی کردن با آن هوش و خلاقیتش نیز رشد کند . ( اسباب بازی نوزاد )

عروسک نوزاد دخترانه

عروسک نوزاد پسر / پسرانه :

همانطور که میدانید در جوامع انسانی مرز بندی های ایجاد شده است که برخی وسایل و رنگ ها را متعلق به پسر و برخی دیگر را متعلق به دختر میداند . اگر به درستی و یا نادرستی این مرز ها نگاه نکنیم میتوان گفت که معمولا عروسک های پسر با رنگ های آبی ، کرم ، قرمز و برخی رنگ های پسرانه دیگر برای نوزادان پسر ساخته میشوند که میتوان گفت عروسک پسرانه هستند .

( اسباب بازی نوزاد ۶ ماهه )

عروسک نوزاد دختر / دخترانه :

همانطور که گفتیم این مرز ها از سالها پیش تشکیل شده که امروزه روانشناسان و کارشناسان کودک این موضوع را بسیار غلط توصیف و تشریح میکنند و طبق گفته ایشان این مرز بندی ها میتواند از همان کودکی به بچه ها کلیشه های جنسیتی را آموزش دهد که متاسفانه امروزه جوامع ما بسیار شدید در آن گرفتار شده است بنابراین بهتر است که خیلی به این کلیشه ها توجه نکنیم برای برای مثال یک عروسک شیر را برای نوزاد دختر خود بخریم و یا یک عروسک با لباس صورتی را برای پسر خود . مهم ترین موضوع در این بحث شاد کردن و افزایش هوش و خلاقیت کودک ماست . با این حال اگر به نظر کارشناسان متخصص این حوزه اعتقاد ندارید میتوان گفت که رنگ های صورتی و آبی کم رنگ و عروسک های دختر به عنوان عروسک نوزاد دخترانه تولید میشوند .

برای مشاهده صفحه خرید محصولات گربر کلیک کنید ( سرلاک گربر )

قیمت عروسک نوزاد

عروسک کودک پولیشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

یکی از انواع عروسک ها ، عروسک های پولیشی کودک هستند که به صورت آمده تولید میشوند . این عروسک ها بسیار محبوب و با کیفیت هستند اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این عروسک های پولیشی از پارچه های با کیفیت تولید شده باشند که با شستن و بازی کردن نوزاد دچار خرابی و پارگی زودتر از موعد نشوند .

عروسک خارجی بخریم یا ایرانی ؟

بسیاری از عزیزان این سوال را از ما می پرسند در جواب باید بگوییم که ما از موفقیت و رشد کسب و کار های ایرانی بسیار خوشحال میشویم و اگر کارهایشان کیفیت کافی برای رضایت مشتری را داشته باشد از آن استقبال میکنیم . بنابراین ایرانی یا خارجی زیاد مهم نیست مهم این است که عروسک مورد نظر ما از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد .

عروسک نوزاد پسرانه

قیمت عروسک نوزاد :

قیمت عروسک های نوزاد بر اساس عوامل مختلفی تامیین میشود . عواملی مانند قیمت مواد اولیه ، زمان واردات و قیمت ارز های بین المللی در صورت خارجی بودن محصول و بسیاری موارد که تاثییر مستقیمی بر روی قیمت عروسک ها خواهد داشت .

شما عزیزان میتوانید در ابتدای همین صفحه قیمت انواع مختلفی عروسک کودک را مشاهده کنید .

برای مشاهده صفحه خرید انواع ظرف غذای کودک کلیک کنید ( ظرف غذای کودک )

در صورت خرید، سفارش چند روزه به دستم میرسد ؟

سفارشات استان تهران که تا قبل از ساعت ۵ هر روز ثبت میشوند همان روز ارسال میشوند ( با هماهنگی شما )

سفارشات سایر استان ها نیز در ساعت ۱۰ صبح هر روز تحویل پست میشود . مثال : اگر شما امروز ساع ۳ عصر سفارش خود را ثبت کنید فردا ۱۰ صبح تحویل پست خواهد شد .

خرید عروسک کودک خارجی

هزینه سفارش را چگونه باید پرداخت کرد ؟

شما عزیزان میتوانید سفارش خود را هم از طریق سایت و هم از طریق تماس تلفنی با شماره های مندرج در سایت ثبت کنید

برای سفارشات استان تهران امکان پرداخت پس از تحویل ( پرداخت در محل ) وجود دارد

برای سفارشات سایر استان ها به دلیل اینکه مرسوله ها از طریق پست ارسال میشوند ، هزینه آن ها باید از طریق درگاه های بانگی موجود در سایت مانند درگاه بانک پارسیان و… و یا از طریق کارت به کارت پرداخت شوند

برای مشاهده صفحه خرید انواع قاشق چنگال کودک کلیک کنید ( قاشق چنگال کودک )

چرا برای خرید  مامی بی بی را انتخاب کنیم ؟

  1. قیمت  در فروشگاه مامی بی بی به نسبت بسیاری از فروشگاه ها مناسب تر است
  2. خرید از فروشگاه مامی بی بی به راحت ترین شکل ممکن است
  3. اگر تهران باشید از امکان پرداخت در محل نیز بخوردار خواهید بود
  4. در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میکنیم ما در این مورد در ایران رکورد دار هستیم
  5. با خرید از فروشگاه مامی بی بی مطمئن هستید که کالای اورجینال دریافت میکنید

 

همچنین ما برای شما سه سایت بین المللی را برای آوردیم که میتونید اطلاعات بیشتری درباره این محصولات بدست بیارید . اما متاسفانه امکان خرید مستقیم از وبسایت های زیر برای کاربران ایران وجود نداره

سایت مرجع برند :  https://www.amazon.com

منبع و مرجع متن :

منبع و مرجع متن :

 

حال که با ویژگی های این محصولات آشنا شدید . اگر قصد تهیه یکی از این محصولات را دارید میتوانید
از فروشگاه اینترنتی مامی بی بی ( باعث افتخار ماست ) با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه های سراسر کشور محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

۰۲۱-۶۶۴۳۶۵۹۱

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۷ عصر

۰۹۳۸-۶۶۴۲۴۶۹

پاسخگویی در زمان اداری

پشتیبانی سیسمونی

Rate this page

سبد خرید

خروج
اسکرول به بالا