دسته‌بندی نشده, سیسمونی, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, عمومی, غذاخوری نوزاد, فیک, قطره ، مولتی ویتامین و..., وسایل بازی و سرگرمی کودک و نوزاد, وسایل خواب نوزاد, ویدیو نقد و بررسی محصولات

قیمت پیراهن گل گلی مردانه

Rate this post

دومین رنگ رسمی متعلق به آبی است، سپس می توانید پیراهن گل گلی مردانه از رنگ های خاکستری، مشکی و ران استفاده کنید تا بهترین رنگ را برای هماهنگی رنگ آن با رنگ لباس های دیگر و همچنین رنگ پوست و رنگ مو انتخاب کنید. به رنگ و کنتراست چشمان خود فکر کنید و فراموش نکنید که سلیقه شخصی شما همیشه بر قوانین مد و ترندهای فصل ارجحیت دارد.

خرید پیراهن گل گلی مردانه

در مورد طرح های پیراهن همیشه ترجیح به طرح ساده وجود دارد اما علاوه بر این می توان از راه راه ها و مربع های کوچک در رنگ های باریک نیز استفاده کرد. برای انتخاب جنس پیراهن دو گزینه وجود دارد، نخ و مصنوعی. هر کدام از این الیاف مزایای خاص خود را دارند، به عنوان مثال، نخ های تنفسی، اما الیاف مصنوعی ارزان تر هستند و چروک نمی شوند. بنابراین بهترین گزینه می تواند ترکیب این دو باشد یا می توانید برای هر فصل یک گزینه پیراهن گل گلی مردانه zeusclothess را که همان پیراهن گلدار نیز میتوان نامید در فروشگاه زئوس با قیمت های ارزان خرید به صورت اینترنتی خاص داشته باشید، مثلاً یک پیراهن نخی در تابستان و یک پیراهن مصنوعی در فصول سردتر.

با انتخاب مدل های مختلف پیراهن، ممکن است لاغرتر یا بزرگتر به نظر برسید. پیراهن های مردانه برش های مختلفی دارد. بیشتر پیراهن‌های مردانه به صورت برش‌های معمولی دوخته می‌شوند و بسیاری از مردان جوان، برش‌های جاذب را ترجیح می‌دهند

جیب و مدل پشت پیراهن
اکثر پیراهن های مردانه دارای جیب هایی در سمت چپ سینه هستند که به ندرت از آنها استفاده می شود، پس فلسفه آنها چیست؟ برای ایجاد تنوع در مدل، جیب هایی در پیراهن های مردانه اضافه شده است و استفاده و ضرورت خاصی ندارد، بنابراین اگر از این جیب استفاده نمی کنید بهتر است پیراهن های بدون جیب را انتخاب کنید که ساده تر و شیک تر باشند. اما اگر نگران جیب های پیراهن هستید، جیب های تک و مستطیل شکل به جیب های دوتایی با جیب های گرد و گوشه دار ترجیح داده می شوند.

پیراهن گلدار مردانه

همچنین در پشت پیراهن های رسمی یک صندوق فیل ساده وجود دارد که فلسفه آن به دهه ها قبل باز می گردد، زمانی که پیراهن به عنوان لباس کار استفاده می شد. کارگرانی که از سر کار برمی‌گشتند مجبور بودند پیراهن‌های خود را آویزان کنند پیراهن گلدار مردانه  تا تا صبح چروک نشوند، اما آن پیراهن‌ها جایی پیراهن گل گلی مردانه برای آویزان کردن نداشتند، بنابراین خیاط‌ها برای آویزان کردن پیراهن یک کلنگ ساده در پشت پیراهن نصب کردند. این فیل بنا به دلایلی در سال های بعد در پیراهن های رسمی نیز استفاده می شد اما اگر برای خود پیراهنی رسمی و شیک می خواهید به سراغ مدل های ساده و بدون فیل بروید.

قیمت پیراهن گل گلی و گلدار مردانه

نکاتی برای مبتدیان
اکنون که تمام نکات در مورد انتخاب پیراهن رسمی مردانه را دارید، وقت آن است که مجموعه پیراهن های خود را کامل کنید. بعد از اینکه مناسب ترین پیراهن و مناسب ترین و رسمی ترین استایل را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب رنگ می رسد. اگر در زمینه هماهنگی پیراهن گل گلی مردانه رنگ ها تازه کار هستید و همیشه بعد از پوشیدن لباس از اعتماد به نفس کافی برخوردار هستید، همیشه رنگ هایی را انتخاب کنید که با همه کت ها و کت ها ست شود. سپس به جزئیات لباس توجه کنید و همیشه ساده ترین پیراهن را از بهترین متریال انتخاب کنید.

بیشتر پیراهن های مردانه شکل نوک تیز دارند، به این معنی که در قسمت سینه بزرگتر از قسمت کمر هستند. برای انتخاب پیراهن آستین بلند، پس از بستن سرآستین، انتهای آستین را در انتهای استخوان شست قرار دهید. برای انتخاب پیراهنی با قد مناسب، آن را داخل شلوار بلغزانید و اگر پیراهن از شلوار بیرون آمد، دستانتان را روی سرتان بگذارید.

یکی دیگر از مشکلات انتخاب پیراهن مردانه آستین است که رسمی یا غیر رسمی بودن پیراهن را مشخص می کند. دکمه سرآستین معمولی دارای یک یا چند دکمه و دکمه سرآستین فرانسوی دو لایه است. آستین های قد متغیر یکی دیگر از مدل های آستین پیراهن گلدار مردانه است که با آستین کمربندی مونتاژ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.