سیسمونی, دسته‌بندی نشده, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, عمومی, غذاخوری نوزاد, فیک, قطره ، مولتی ویتامین و..., وسایل بازی و سرگرمی کودک و نوزاد, وسایل خواب نوزاد, ویدیو نقد و بررسی محصولات

معرفی پیراهن کبریتی مردانه درجه یک

Rate this post

سلام به همه دوستان عزیز و خرید زئوس. مطلبی را برای خرید پیراهن کبریتی شما آماده کرده ایم که در آن بهترین انواع تی شرت های مناسب برای افراد چاق را به شما پیشنهاد می کنیم. به ما بپیون مدل لباس مردانه چاق مردان چاق با انتخاب اصول پوشش و رعایت توصیه هایی در سبک پوشش خود می توانند خوش تیپ و بسیار لاغر باشند. با رعایت نکاتی در لباس پوشیدن می توانید نقاط ضعف بدن خود را بپوشانید و قدرت خود را بهتر نشان دهید.

خرید پیراهن کبریتی

خرید تی شرت برای افراد چاق
پوشیدن لباس های تنگ و گشاد ممنوع است

لباس های تنگ نپوشید مخصوصا اگر شکم بزرگی دارید بهتر است لباس مناسب برای پیراهن ساق پا انتخاب کنید یعنی نه تنگ و نه گشاد چون بد جلوه می کند.

مردان چاق خوش تیپ

رنگ های روشن نپوشید

برای افراد چاق، رنگ های تیره بهترین انتخاب است، زیرا رنگ پیراهن کبریتی های تیره شما را بسیار لغزنده نشان می دهد و رنگ های روشن مانند قرمز، صورتی، زرد و آشیانه اصلا برای شما مناسب نیست. با پوشیدن لباس های تیره می توانید چند کیلوگرم از عامیانه خود را پنهان کنید.

لباس مناسب برای افراد چاق

جیب هایتان را خالی بگذارید

وقتی جیب های خود را با وسایلی مانند گوشی، کیف پول و غیره پر می کنید، جلب توجه می کنند و ممکن است چاق تر به نظر برسند، بنابراین همیشه بهتر است جیب های خود را خالی بگذارید.

لباس آقایان چاق

لباس راه راه عمودی

قیمت پیراهن کبریتی

لباس راه راه تا زمانی که راه راه های عمودی داشته باشد گزینه خوبی است، زیرا این لباس ها شما را لاغرتر و لاغرتر نشان می دهند. همچنین باید لباس های با راه راه افقی را فراموش کنید.

چند لایه لباس نپوشید

لباس های ضخیم و چند لایه را انواع پیراهن کبریتی فروشگاه زئوس فراموش پیراهن کبریتی کنید زیرا برای افراد لاغر مناسب است، بلوز و لباس های نازکی را انتخاب کنید که اندازه شما را زیاد نمی کند.

اکثر آقایان در کمد لباس های خود چندین مدل از روپوش مردانه دارند که هر کدام را افراد چاق در مکان ها و موقعیت های خاصی می پوشند. در ظاهر تنوع پیراهن های مردانه کمتر از زنانه به نظر می رسد اما پیراهن به ظاهر ساده به خودی خود چندین مدل مختلف دارد. اگر در خرید پیراهن مردانه جدید خود شک دارید و نمی دانید کدام مدل برای شما مناسب است، ادامه این مقاله را بخوانید.

مشاهده راهنمای مطالعه
۱. پیراهن آکسفورد برای مردان با دکمه

انواع پیراهن کبریتی

پیراهن کلاسیک دکمه دار آکسفورد در سال ۱۸۹۶ توسط جان بروکس طراحی شد. این مدل از پیراهن های رسمی مردانه یک سبک وینتیج و کلاسیک است که آقایان در مراسم ها و مکان های خاص مانند عروسی یا ادارات از آن استفاده می کنند.
مدل پیراهن مردانه آکسفورد که بیش از صد سال قدمت دارد همچنان پرطرفدار است. به عنوان مثال، مردان از یک پیراهن آکسفورد با رنگ روشن برای مراسم رسمی و از ترکیب رنگ های تیره تر برای لباس های رسمی استفاده می کنند.
پارچه پیراهن مردانه آکسفورد کمی ضخیم تر از مدل های دیگر است، آقایان می توانند این پیراهن اسپرت را با شلوار جین، رسمی یا رسمی با شلوار کتان یا پارچه بپوشند.

قیمت تیشرت برای افراد چاق
۲. پیراهن یا کت مردانه سایز بزرگ
در فصل هایی مانند بهار و پاییز که هوا خیلی گرم و سرد نیست، تی شرت یا ژاکت مردانه گزینه بسیار خوبی است.
مردان کت یا کت روی پیراهن یا پیراهن مردانه می پوشند. به همین دلیل زیبایی و ظاهر روسری به سبک ساده آن برمی گردد.
رنگ‌های کت معمولاً سبز، خاکی، کرم، خاکستری، مشکی و آبی تیره پیراهن کبریتی است که مردان آن را با پیراهن‌های مردانه سفید یا رنگی می‌پوشند.

۳. پیراهن اداری مردانه

دکتر.. سینا
پیراهن اداری مردانه یک مدل پیراهن شیک و جذاب است که آقایان می توانند در مجالس رسمی و رسمی با کت و شلوار مجلسی بپوشند.
پیراهن اداری مردانه برای کسانی مناسب است که شغل اداری رسمی پیراهن کبریتی دارند و باید لباس رسمی بپوشند. در این صورت اگر می خواهید حتی در محل کار هم خوش تیپ باشید، سفید و آبی روشن مناسب ترین رنگ برای این مدل از پیراهن های مردانه هستند.
تفاوت پیراهن های رسمی و اداری مردانه در این است که از پیراهن اداری یا کراوات استفاده نمی کنند و مردان معمولاً پیراهن های اداری مردانه خود را برای نمایش پیراهن های غیررسمی یا نیمه رسمی خود می پیچند.

۴. پیراهن آستین کوتاه مردانه

رنگبندی پیراهن کبریتی

هر چه هوا گرمتر باشد، آستین پیراهن کوتاهتر است. پیراهن آستین کوتاه مردانه شبیه پیراهن آکسفورد دکمه دار است با این تفاوت که آستین کوتاه است.
پیراهن آستین کوتاه مردانه برای مهمانی های غیررسمی، پیاده روی در ساحل، پیاده روی، گشت و گذار در رستوران ها و کافه ها مناسب است.
این مدل پیراهن در رنگ ها و طرح های مختلف توسط آقایان در پیراهن کبریتی هر سنی استفاده می شود. معمولا با کراوات های کوتاه مردانه استفاده نمی شوند، اما اگر استایل کژوال یا غیر رسمی می خواهید، می توانید کراوات های رنگارنگ بپوشید.
مردان می توانند پیراهن های آستین کوتاه را با شلوار جین، شلوار کتان و پیراهن های واکس دار برای افراد چاق ست کنند، اما باید به طرح و رنگ لباس خود توجه کنید.

۵. پیراهن شلوار جین مردانه
پیراهن جین مردانه همیشه جلوه خاصی به استایل کژوال یا کژوال شما می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تی شرت با شلوار غیر رسمی و یک پیراهن جین بپوشید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم شوید.
می توانید پیراهن جین را به صورت تکی یا در بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی پیراهن مردانه بپوشید. همچنین می توانید یک پیراهن جین را با شلوار جین، شلوار کتان یا شورت مردانه ست کنید. علاوه بر این، رنگ کرم و خاکی با پیراهن جین همخوانی دارد.

رنگ آمیزی تیشرت برای افراد چاق
۶. پیراهن کتان مردانه
پارچه پیراهن کتان نازک و ظریف پیراهن کبریتی است، هوا از آن عبور می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.